کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان(حضور انتظار) و جلسه قصه گویی ویژه نیمه شعبان در کتابخانه عمومی شهید مطهری خبرداد.

عباس زاده ضمن تبریک این ایام گفت: نیمه ‏شعبان در اذهان شیعیان و محبان اهل ‏بیت علیهم‏السلام، به عنوان روز میلاد نجات بخش موعود معنا و مفهوم مى‏یابد. روز میلاد بزرگ مردى که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت ‏براى پای بوس قدمش لحظه شمارى میکند.
نیمه شعبان اگر چه شرافتش را وامدار مولود خجسته‏اى است که در این روز زمین را با قدوم خویش متبرک ساخته است، اما همه عظمت آن در این خلاصه نشده و در تقویم عبادى اهل ایمان نیز از جایگاه و مرتبه والایى برخوردار است.

به همین مناسبت جلسه قصه گویی و نمایشگاهی از کتب این امام بزرگوار در محل کتابخانه عمومی شهید مطهری برپا شد. وی هدف ازبرگزاری این برنامه ها را آشنایی هرچه بیشتر اعضا بخصوص کودکان با زندگی و سیره معصومین (ع) عنوان کرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی