کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه ولادت حضرت علی اکبر(ع) در کتابخانه عمومی شهید مطهری خبرداد.

عباس زاده ضمن گرامی داشت این ایام گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. خلق و خوی او و رفتار و حرکات و ادب و متانتش در حدّ اعلای برجستگی و درخشندگی بود. رفتارش یادآور حرکات و رفتار پیامبر خدا (ص) بود و همین سبب می گشت تا در چهره او شخصیت پیامبر را مشاهده نمایند و با دیدن او یاد حضرت رسول (ص) را در ذهن ها زنده کنند. علی اکبر، نسخه ای برابر با اصل نسبت به رسول خدا و شاخه ای از آن شجره طیبه و ریشه پاک بود و وارث همه خوبی های خاندان عصمت و طهارت به شمار می رفت. علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر بود.

وی هدف از این برنامه های فرهنگی را آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی ائمه و معصومین و الگو قراردادنشان در زندگی عنوان کرد.گفتنی ست این برنامه با همکاری مهد کودک دریا برگزار شد.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی