کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از بازدید دانش آموزان دبیرستان مجتهد از کتابخانه عمومی شهید مطهری خبر داد.

این بازدید که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه کتابخوانی در بین دانش آموزان صورت پذیرفت، قسمت های مختلف کتابخانه از جمله سالن مطالعه، بخش مرجع، مخزن و محل نگهداری کتابها، نشریات و مجلات، ویژگی های کتابخانه های قفسه باز و قفسه بسته، بخش اینترنت ، نحوه ثبت نام و عضوگیری و امنت گرفتن کتاب از کتابخانه توسط رئیس شهرستان به دانش آموزان معرفی شد.

در این بازدید همچنین آقای غلامحسینی دبیر مربوطه کلاس آشنایی با بخش مرجع خود را برگزار کردند و دانش آموزان نیز ضمن آشنایی با این بخش نحوه استفاده از این کتابها را آموختند.

در پایان بازدید عباس زاده ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان گفت: امروزه کتابخانه های عمومی بعنوان یکی از مهمترین مراکز اشاعه اطلاعات با بهره گیری از خدمات نوین کتابخانه ای ظرفیتهای بسیاری دارد که علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه ها از نزدیک در جریان این خدمات قرار گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی