کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است


همزمان با 24 آبان روز کتاب، کتابخوانی، کتابدار؛ کتابخانه‌‍ های عمومی سراسر استان خراسان شمالی عضو رایگان می پذیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۵:۱۱
مریم بهشتی


هفته کتاب امسال با شعار«آینده روشن با خانواده کتابخوان» از امروز آغاز شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۰
مریم بهشتی


روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. 

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۸
مریم بهشتی


انتشارات پرتقال از اردیبهشت ۱۳۹۵فعالیت خود در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان را آغاز کرده است. ابوذر نصری مدیر مسوول این انتشارات است. این ناشر برای مخاطبان ۱۰ تا ۱۷ ساله کتاب منتشر می کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۸
مریم بهشتی


برخی از کشورهای توسعه‌یافته تلاش دارند تا با اجرای طرح‌های ساده هر روز بر تعداد کتابخوانان بیفزایند. طرح‌های استفاده شده پیچیدگی خاصی ندارند. برنامه‌هایی که می‌شود از آنها با عنوان طرح‌های کوچک خواندنی یاد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۵۹
مریم بهشتی

مسابقه بزرگ کتابخوانی عاشورایی با هدف بهره‌مندی شهروندان از فضای معنوی ماه محرم و صفر و همچنین ترویج اندیشه‌های مقام معظم رهبری در خصوص قیام امام حسین(ع) از کتاب «۷۲ سخن عاشورایی» برگزار می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۲
مریم بهشتی


دانش ‌آموزان مدرسه پسرانه آیت الله کاشانی با حضور در کتابخانه عمومی شهید مطهری به مطالعه گروهی و بلند خوانی پرداختند. یاسر مرگن مسئول کتابخانه شهید مطهری گفت: به منظور آشنایی با کتاب و کتابخانه و ایجاد انگیزه مطالعه در کودکان، دانش ‌آموزان دبستان پسرانه ایت الله کاشانی از کتابخانه بازدید کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۱۳
مریم بهشتی


چهار کتاب «روز خدا» نوشته سید محمد هاشم پوریزدان‌پرست، «خُلق عظیم پیامبر اعظم» نوشته علی احمدی‌خواه، «پیامبر و قصه‌هایش» نوشته غلامرضا حیدری ابهری و «اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی در قالب طرح کتاب‌خوان آبان‌ماه ۱۳۹۶ معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۷:۵۷
مریم بهشتی