کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانش آموزان دبستان کوثر جهت آشنایی با محیط کتابخانه به همراه مربیان خود از کتابخانه شهید مطهری بازدید کردند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۹
مریم بهشتی


کوچکترین کتابخانه دنیا متعلق به جوزف تاری از مجارستان، شامل بیش از 4500 کتاب مینیاتوری است.در ادامه تصاویری از این کتابخانه را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۹:۰۳
مریم بهشتی


 کتابخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران مکان نگهداری بیش از 23 هزار جلد کتاب با 16 هزار عنوان است. از کتاب‌های قدیمی این کتابخانه می‌توان به دیوان حافظ متعلق به 144 سال پیش اشاره کرد. این کتاب در سال 1252 هجری خورشیدی به ناصرالدین شاه قاجار هدیه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۸
مریم بهشتی
واژه «کتابخانه» شاید در ذهن اکثریت ما همان مفهوم سنتی را تداعی کند. یک کتابخانه بزرگ با قفسه‌های بسیار که کتاب‌های کهنه و نو در آن خاک می‌خورند تا شخصی آن‌ها را به امانت ببرد.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 11639
فرادید: واژه «کتابخانه» شاید در ذهن اکثریت ما همان مفهوم سنتی را تداعی کند. یک کتابخانه بزرگ با قفسه‌های بسیار که کتاب‌های کهنه و نو در آن خاک می‌خورند تا شخصی آن‌ها را به امانت ببرد.
 
به گزارش بی‌بی‌سی، البته دوران کتابخانه‌های عمومی و دانشگاهی اصلا به پایان نرسیده، اما انواع دیگری از کتابخانه‌ها ایجاد شده‌اند که شاید شکلی دیگر از مفهوم کتابخانه را برای ما تداعی کند.
 
درادامه باچندکتابخانه عجیب و غریب آشناخواهیدشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۸:۳۱
مریم بهشتی





به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک در کتابخانه شهید مطهری با حضور بچه های مهد خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۸
مریم بهشتی


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری مسابقه نقاشی (رنگ آمیزی) با موضوع امام سجاد (ع) ویژه کودکان مهد توسط کتابخانه عمومی شهید مطهری خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۰
مریم بهشتی


در زندگی پرفراز و نشیب امام زین العابدین علیه السلام نکات بسیار مهمی برای بحث و بررسی وجود دارد. در اینجا گوشه ای از نقش احیاگر سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام را از کربلا تا شهادت در چند محور به صورت گذرا مورد بررسی قرار می دهیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۶
مریم بهشتی


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه فرهنگی نقاشی(رنگ آمیزی) شهید (حججی) شهید مدافع حرم با حضور در مهددریا توسط کتابدارکتابخانه عمومی شهید مطهری به مناسبت بزرگداشت این شهید بزرگوار خبر داد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۷
مریم بهشتی


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه فرهنگی روزنامه دیواری دفاع مقدس توسط کودکان در این کتابخانه خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۵
مریم بهشتی



اگر شما عاشق کتاب و کتابخانی هستید، در دنیا کتابخانه هایی وجود دارند که معماری دیدنی و چشم نواز آن حتماً برایتان(که اولین بار برای مطالعه به آنجا می روید) مزاحم و به یاد ماندنی خواهد بود .در این پست شما را برای سفر به ۱۸ کتابخانه که هر یک نماد معماری و شاهکاری معماران و فرهنگ دوستان نقاط مختلف دنیا است دعوت می کنیم.امیدواریم که همه دوستاران کتاب و کتابخوانی و حتی معماران علاقه مند به هرکدام از سبک های معماری این بناها روزی بتوانند از نزدیک شاهد هر یک از این شاهکاریهای معماری و فرهنگی باشند.

این کتابخانه‌ها مخاطبان را برای خواندن کتاب و ماندن در کتابخانه ترغیب و آنها را جذب محیطی کاملا مناسب برای مطالعه می‌کند، ضمن اینکه در بیشتر این کتابخانه‌ها که کتابخانه‌های ملی کشورها هستند، نمادی از فرهنگ، هنر و تمدن آن کشور و مردم دیده می‌شود و با روحیات آن قوم سازگار است. پیشاپیش از مقایسه‌ای که ناخواسته در ذهن بینندگان و خوانندگان میان آنچه می‌بینند و آنچه باید داشته باشیم و داریم، عذر می‌خواهیم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۱
مریم بهشتی