کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم





به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک در کتابخانه شهید مطهری با حضور بچه های مهد خبر داد.


عباس زاده ضمن گرامی داشت این روز گفت: روز جهانی کودک، تلنگری است برای بزرگ‌ترها تا به رنگ‌ها و زیبایی‌های کودکی لبخند بزنند و با فرشتگانی که راه رسیدن به خداوند را درجاده‌ی زندگی نشان می‌دهند هم‌راه شوند. هم‌راه کودکان بودن گاه در قالب مادر و پدر، گاه خواهر و برادر و بهترین تعریف آن دوست و یاری مهربان، لطف بزرگی از جانب خداست که باید خوب درک شود و نه تنها یک روز و یک هفته‌ خاص، که در تمام ایام سال سرلوحه‌ امور زندگی قرار گیرد.

وی توجه به نیازهای عاطفی و جسمی کودکان را منجر به کشف و شکوفایی استعدادهایی نهفته دانسته که خودباوری، اعتماد به نفس و رشد شخصیت را به جسمی کوچک و روحی بزرگ هدیه می‌کند وی هم‌چنین خاطرنشان کرده است: فرزندان ما امانت پروردگارند و برماست که بکوشیم تا قدر و منزلت این هدایای الهی را بیشتر بدانیم و حامی و راه‌بلد خوبی باشیم برای آینده‌سازان ایران اسلامی. به همین مناسبت برنامه های متنوعی همزمان با بازدید مهد های کودک از جمله قصه گویی توسط کتابدار، و مسابقه نقاشی(رنگ آمیزی) و بازی و آشنایی با کتابخانه برگزار شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۹
مریم بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی