کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه فرهنگی نقاشی(رنگ آمیزی) شهید (حججی) شهید مدافع حرم با حضور در مهددریا توسط کتابدارکتابخانه عمومی شهید مطهری به مناسبت بزرگداشت این شهید بزرگوار خبر داد

عباس زاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوارگفت: شهادت محسن حججی بیانگر شدت مظلومیت شهدای مدافع حرم و اهمیت وظیفه و مسوولیت ما در رابطه با حفظ و بزرگداشت جایگاه این افراد است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم به منزله چراغ هدایت در جامعه امروز هستند و سعی کردند با این جهاد در مقابل دشمنان اسلام بایستند. بی تردید مقام معظم رهبری نیز به ما آموختند که در مقابل تروریست ها و ابرقدرت ها بابستیم و پشت آنها را به خاک بمالیم و شهدای مدافع حرم این را در عمل به ثبت رساندند. شهید محسن حججی نیز این شهید 26 ساله, به دنیا درس دفاع از حریم ولایت را داد و ثابت کرد برای دفاع از ولایت باید از همسر جوان و فرزند چند ماهه گذشت.

درهمین راستا بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری با همکاری مهد دریا اقدام به برگزاری قصه هایی در رابطه با شهادت و مسابقه رنگ آمیزی توسط کتابدار این کتابخانه نمود.

ایشان در پایان هدف از انجام این برنامه های فرهنگی را آشنایی کودکان بخصوص نسل جوان آینده با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
مریم بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی