کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری برنامه فرهنگی روزنامه دیواری دفاع مقدس توسط کودکان در این کتابخانه خبر داد.

عباس زاده ضمن گرامی داشت این ایام گفت: خودباوری، مسئولیت‌پذیری، مجاهد و مبارز بودن، دارای ثبات قدم بودن، خطرپذیری، سخت‌کوشی، آینده‌نگری، مهربان و دلسوز بودن، خداباوری، عالم و اهل عمل بودن از جمله آثار تربیتی کودکان است برهمین اساس باید برای کودکانمان الگوسازی کنیم تا آنها بر اساس الگو در زندگی پیش بروند. وی، دفاع مقدس و رفتارهایی که رزمندگان از خود بروز دادند را بهترین الگو برای تربیت کودکان دانست و بیان داشت : اگر انسان، آبدیده پرورش پیدا کند، می‌تواند در مواقع سخت به خوبی تصمیمی بگیرد؛ امروزه امکان انتقال و درک مفاهیم دفاع مقدس به زبان امروزی برای کودکان وجود دارد لذا باید از این ظرفیت و امکان استفاده کرد.

ایشان خاطرنشان کردند:هدف ما از برگزاری این برنامه های فرهنگی علاوه برساختن الگو برای کودکان و نوجوانان، آموزش صلح و دوستی و آشنایی آنان با دفاع و امنیت می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
مریم بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی