کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم



محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد.

عباس زاده گفت:هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است. این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(ع) از طریق مطالعه کتاب‌های مرتبط با ایشان برگزار خواهد شد. امسال جشنواره کتابخوانی رضوی در سه مقطع سنی ۴ تا ۱۱ سال، 12 تا ۱۷ سال و ۱۸ سال به بالا با معرفی شش کتاب برگزار می‌شود.

کتاب‌های معرفی شده برای مقاطع سنی مختلف: قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها در بخش کودکان) ۴ تا ۱۱ سال)، ماه غریب من برای مقطع سنی نوجوان(۱۲ تا ۱۷ سال) و کتاب‌های مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ برای مقطع جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) معرفی شده است.

 همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی رضوی، با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) و تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتاب‌هایی با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است. این جشنواره به دو شیوه مکتوب و اینترنتی و در دو قالب فردی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای دریافت کتاب‌های مسابقه می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و یا آدرس اینترنتی (www.iranpl.ir) و دریافت فایل پی‌دی اف مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به منظور مشارکت به صورت اینترنتی می‌توانند به سایت www.shamstoos.ir  مراجعه کرده و با تکمیل فرم‌های ویژه جشنواره در مسابقه شرکت کنند.

داوری نهایی جشنواره با توجه به دو شیوه مکتوب و آنلاین در دو حوزه جداگانه انجام و سهمیه هر یک از استان‌ها بر اساس تعداد شرکت کنندگان جداگانه در مرکز محاسبه می‌شود.

جوایز:

به برگزیدگان جشنواره علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی به شرح ذیل اهدا می‌شود:

   313 جایزةیک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره

8 جایزة ویژه برای 8 خانواده (دو خانواده 2 نفره، دو خانواده 3 نفره، دو خانواده 4 نفره ، دو خانواده 5 نفره یا بیشتر)

خانوادة اول و دوم دونفره هر کدام مبلغ 000/000/5 ریال

خانوادة اول سه‌نفره مبلغ 000/500/7 ریال      خانوادة دوم سه‌نفره: 000/000/5 ریال

خانوادة اول چهارنفره مبلغ 000/000/10 ریال      خانوادة دوم چهار‌نفره: 000/500/7 ریال

خانوادة اول پنج‌نفره مبلغ 000/000/15 ریال      خانوادة دوم پنج‌نفره: 000/000/10 ریال

ایشان در پایان از استقبال پرشور ادارات سطح شهرستان جهت همکاری صمیمانه تشکر و قداردانی کردند .

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی