کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از ویژه برنامه های عفاف و حجاب در کتابخانه عمومی شهید مطهری خبر داد.


عباس زاده ضمن گرامی داشت این ایام گفت : باید به موضوع حجاب و عفاف در جامعه به عنوان یک تکلیف الهی نگاه کرده و آن را در سطح جامعه گسترش دهیم چرا که حجاب نه تنها محدودیت نبوده بلکه باعث حفظ شخصیت و حریم زن در جامعه می شود.

عباس زاده با بیان اینکه بی توجهی به اصل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زمینه بسیاری از معضلات اجتماعی را به وجود می آورد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم زمینه ساز امر واجبات در جامعه باشیم.

وی افزود:  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، و ما باید سعی کنیم این فرهنگ را در بین افراد مختلف جامعه گسترش دهیم.بانوان ما باید با رعایت حجاب در جامعه حریم خود را حفظ و اجازه تعدی و سو استفاده را به دیگران ندهند و از حجاب به عنوان نماد دفاع از حریم عفاف در مقابل ترفندها و توطئه های دشمنان حراست و پاسداری کنند.

به همین مناسبت در کتابخانه عمومی شهید مطهری برنامه هایی ازجمله برگزاری نمایشگاه کتاب به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضا و مراجعین با محاسن حجاب و عفاف ، جلسه هم اندیشی با همکاران، تهیه روزنامه دیواری ، نمایشگاه پوستر و عکس برگزار شد.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
مریم بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی