کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری اولین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری نخستین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز این شهرستان خبر داد.
عباس زاده
در ابتدای جلسه ضمن اشاره به اهمیت امر خداپسندانه و فرهنگی کتابخانه سازی گفت : خوشبختانه انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان شکل گرفته و فعالیت خود را شروع کرده ولی آنچه در این مجموعه مهم است، گسترش حوزه فعالیت آن با جذب بیشتر خیرین است  .وی با بیان اهمیت و نقش کتاب و مطالعه در زندگی مردم گفت: همه  آنچه را که ما در زندگی به دست آورده‌‌ایم، مدیون کتاب و مطالعه هستیم .

وی  افزود :باید مردم را نسبت به امر مقدس کتابخانه سازی و تجهیز کتابخانه های شهرستان ترغیب کرد و تشکیل انجمن های خیرین در ساختار کتابخانه های عمومی اقدامی مفید و تأثیر گذار در جهت توسعه و ارتقاء سرانه کتاب و کتابخوانی در شهرستان خواهد بود.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام پوررجب رئیس انجمن خیرین گفت: اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام و لزوم توجه به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان و رشد فکری فرزندانمان برکسی پوشیده نیست.

 وی عنوان‌کرد:ساخت کتابخانه یکی از اصلی ترین و مهم ترین فعالیتهای فرهنگی هر شهرستان به شمار می آید و با توجه به  استقبال مردم از کتاب و کتابخوانی، این شهرستان در وضعیت مناسبی قرار دارد و در بسیاری از شاخصها در رتبه های بالای استانی قرار داریم و امیدواریم با کمک خیرین با ساخت کتابخانه این شرایط را بهبود ببخشیم و شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان شهرمان باشیم.
  رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان جاجرم گفت: امیدواریم فعالیتهای اعضای انجمن خیرین منشا خیرات و برکات زیادی برای نسل آینده و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در  این شهرستان باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
مریم بهشتی

انجمن خیرین-جاجرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی