کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در نشست کارگروه فرهنگی و سیاسی مجمع قشر بسیج کارمندی خراسان شمالی که در محل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزارشد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «مسئله حجاب » ویژه ادارات استان توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این نشست  با تاکید بر لزوم یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی در سطح استان به خصوص در حوزه ادارات خاطرنشان کرد: این کارگروه مهم ترین هدف خود را شناسایی قابلیت های فرهنگی موجود در ادارات با رویکرد تفکر بسیجی و تلاش برای پیوند دادن آنها  می داند.

علی‌محمد جهانی با  اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب و گرامیداشت این ایام بر اهمیت عفاف و حجاب که همواره بخشی عمده‌ای از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده تأکیدکرد.

رئیس کارگروه فرهنگی مجمع قشر بسیج کارمندی استان  تقویت روحیه و تفکر بسیجی و ارتباط بیشتر بسیجیان با هم را در پیشقدم شدن آنها در صیانت از ارزشها را ضروری دانست و افزود: حجاب و عفاف یکی از محورهای زندگی قرآنی است که در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی دارد و شهدا نیز با رشادت‌های بی دریغ خود در به ثمررساندن این فرهنگ مقدس تلاش مضاعف داشتند.
علی‌محمد جهانی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را وظیفه‌ای همگانی دانست و خاطرنشان ‌ساخت:امروز باید امر به معروف و نهی از منکر در عمل نهادینه شود و جامعه خود را در قبال تک تک افراد مسئول بداند.
جهانی گفت:رعایت عفاف و حجاب مربوط به همه افراد جامعه است و اختصاص آن به پوشش بانوان شیوه نادرستی است که مرسوم شده است.

در ادامه اعضای جلسه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دستگاه مربوطه خود را در ارتباط با ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ارائه کردند و مقرر شد به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب  مسابقه کتابخوانی با همین  موضوع  در بین کارمندان ادارات استان به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی برگزارشود که تعدادی کتاب در این زمینه معرفی شد که کتاب« مسئله حجاب» اثر استاد شهید مطهری به عنوان منبع مسابقه انتخاب شد.
در پایان جلسه مصوب شدکه در بخش معرفی کتاب و  برگزاری مسابقه کتابخوانی  صداو سیما مساعدت لازم را انجام دهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرد کتاب‌های نویسندگان استانی با موضوع عفاف و حجاب را خریداری و توزیع کند.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل پی دی اف سوالات و کتاب مسابقه را در انتهای این خبر یا در پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس اینترنتی www,bojnordpl.ir دانلود کنند.

فایلها
فایل پی دی اف سوالات مسابقه.pdf 224.429 KB
فایل پی دی اف کتاب.zip 1.05 MB
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
مریم بهشتی

مسابقه- مسئله حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی