کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمدعباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه کرامت در این کتابخانه خبر داد.

عباس زاده گفت: دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

وی خاطرنشان کرد :  دهه کرامت از عشق و علاقه شیعیان به اهل بیت(ع) نشأت گرفته و فرصت مناسبی برای معرفی و شناخت بیشتر مقام ولایت محسوب می شود. تکریم جایگاه ولایت به اندازه ای اهمیت دارد که خود ائمه اطهار(ع) نیز نسبت به این مقام نگاه ویژه ای داشته و مردم را به شناخت و آگاهی از آن دعوت می کردند.

عباس زاده هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره  با رویکرد و محورهای سبک زندگی و آشنایی با زندگی و سیره امام هشتم شعیان حضرت رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه (س) عنوان کرد.

گفتنی ست این نمایشگاه به مدت 10روز جهت بازدید علامندان دایر می باشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
مریم بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی