کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم

کتابخانه عمومی شهید مطهری جاجرم


جام باشگاه‎های کتابخوانی «کودک و نوجوان»با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، کتابداران ، دبیران و فعالین فرهنگی روستا در محل حسینیه روستای طیر شهرستان جاجرم برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جاجرم از برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در روستای طبر این شهرستان خبر داد.

عباس زاده گفت: اولین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در روستای طبر شهرستان جاجرم  با حضور کتابداران ، دبیران، فعالین فرهنگی روستا در محل حسینیه روستا برگزارشد. اساتید این دوره خانمها حدادیان و وطنی بودند که با بیان شیوا و شیرین خود توانستند کارگاه آموزشی خود را در فضایی صمیمانه برگزار کنند.
 وی افزود: در این کارگاه  نحوه تشکیل باشگاه، آئین نامه، انواع ادبیات کودک، مراحل مستندسازی و گزارش نویسی را ارائه شد و در ادامه
 کتابداران و مربیان شرکت کننده در قالب گروه‌های چند نفره و تشکیل باشگاه‌هایی مجزا به کار گروهی و تمرین مباحث مطرح شده به صورت کارگاهی و عملی پرداختند.
 علی‌محمد جهانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور در این کارگاه آموزشی ضمن بازدید از این کارگاه آموزشی از اساتید محترم جهت برگزاری این کارگاه آموزشی تشکرکرد.

 جهانی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فعال سازی باشگاه‌های کتاب خوانی در حوزه کودک و نوجوان، ارتباط و سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتاب خوانی و ایجاد انگیزه در آنها جهت فعالیت گروهی در این زمینه ،گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تقویت فرهنگ گفت و گو و مهارت بحث و قدرت تحلیل و تفکر انتقادی ،تربیت مربیان مجرب برای تشکیل باشگاه کتاب و کتابخوانی در شهرستان، جذب کودکان و نوجوانان به باشگاه‌های کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به تفکردانست.
  وی اظهار داشت: این برنامه سال قبل برای نخستین بار در 17شهر کشور برگزار شد و امسال به عنوان دومین دوره به صورت گسترده تر و در100 شهرکشور برگزار می شود.

ادامه تصاویر


                                   


                                                            


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
مریم بهشتی

جام باشگاهها-طبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی